به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ سهراب خسروی گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی ناجا شهرستان البرز حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون خاوردر جایگاه سوخت مشکوک شدند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: راننده کامیون به محض مشاهده پلیس از جایگاه سوخت خارج و ماموران بلافاصله خودرو را در حاشیه جایگاه سوخت متوقف کردند.
سرهنگ خسروی افزود: در بازرسی انجام شده از کامیون خاور ، یک عدد تانکر سوخت سه هزار لیتری با یک هزار و 500 هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به ارزش 18میلیون ریالی سوخت کشف شده برابر اعلام کارشناسان، تصریح کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سوخت مربوطه نیز تحویل شرکت نفت شد.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در جنوب مرکز استان قزوین قرار دارد.

**دستگیری یک سارق و کشف هفت فقره سرقت دوچرخه در قزوین
در خبری که به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا قزوین مخابره شده است، فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری یک سارق و کشف هفت فقره سرقت دوچرخه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ 'محمد قاسم طرحانی ' گفت: ماموران کلانتری 11 مدرس حین گشت زنی یک سارق سابقه دار را در حال پرسه زنی دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
وی ادامه داد: با توجه به سرقت های انجام شده در سطح حوزه کلانتری، مظنون به سرقت پس از بازجویی و بررسی های لازم با تشکیل پرونده برای ادامه تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: متهم در بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی استان به هفت فقره سرقت دوچرخه در سطح شهر اعتراف کرد.
سرهنگ طرحانی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل سارق، دوچرخه های مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.