به گزارش ایرنا، پیمان پیرمرادی روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی امامزاده حسین(ع) افزود: ساماندهی این امامزاده یکی از طرح های مهم و اولویت دار استان است که نیازمند صرف اعتبارات زیادی می باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بخشی از منابع مالی برای ساماندهی این طرح از محل تملک منازل مسکونی اطراف آن است تاکنون فقط 35تا 40 درصد تملک ها انجام شده و در ادامه نیز با افزایش قدرت مالی باقی مانده این کار باید با سرعت دنبال شود.
مدیرکل فنی استانداری قزوین ادامه داد: روند پیشرفت این کار تاکنون چندان رضایت بخش نبوده و باید سرعت بیشتری به خود پیدا کند.
پیرمرادی، ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع) را نیازمند افزایش منابع مالی جهت تملک منازل مسکونی دانست و ادامه داد: در ستاد ساماندهی تلاش داریم تا موانع دستگاه های استان برداشته شده و به سرعت و پیشبرد این طرح کمک کنیم.
وی اضافه کرد: مساحت کل این طرح 18هکتار است که مقرر شده در فازهای جداگانه شامل پارکینگ، زائرسرا، فروشگاه و مراکز بهداشتی و درمانی احداث شود.
مدیرکل فنی استانداری قزوین همچنین گفت: با توجه به وضعیت طرح های عمرانی از یک سو و مطالبات به حق ساکنان این منطقه نسبت به ساماندهی و تکمیل این طرح در هفته های آینده به منظور افزایش قدرت مالی اجرای طرح با آستان قدس مذاکره خواهیم کرد تا بتوانیم از این طریق اعتباراتی مناسبی را جذب کنیم.
امامزاده حسین فرزند علی بن موسی الرضا (ع) در سن 2 سالگی در سفر به مرو در قزوین درگذشت و در این شهر به خاک سپرده شد.
7388*3013
خبرنگار: پریسا نوروزی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.