به گزارش چهارشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی افزود: دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین با عنوان کدبانوی قزوینی از جمله برنامه هایی است که در هفته وحدت توسط معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد:این جشنواره چهاردهم آذر ماه جاری در سالن ورزشی کوثر برگزار می شود و مهلت ثبت نام در آن تا شنبه یازدهم آذر ماه است.
این مسئول اضافه کرد: اجرای زنده برنامه پخت باقلوای قزوین و تجلیل از سه بانوی پیشکسوت قناد خانگی از بخش های دومین جشنواره کیک و شیرینی قزوین خواهد بود.
وی، جشنواره ترشیجات و فروش ترشی توسط بانوان کارآفرین همراه با اجرای برنامه های شاد و مفرح برای کودکان و خانواده ها در بوستان بوستان ملاخلیلا را از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت هفته وحدت یاد کرد.

**برگزاری دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین
این مسئول همچنین گفت: دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن در قزوین از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته وحدت توسط سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.
درافشانی اظهار کرد: در دهمین مرحله تجلیل از حافظان قرآن از 485 نفر از حافظ قرآن کریم در 796 جزء قرآن تجلیل به عمل خواهد آمد.
سرپرست سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در ادامه گفت: برگزاری جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در آسایشگاه معلولین، برگزاری جشن با عنوان 'خاتم' به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام در خانه فرهنگ شهید نواب صفوی و برگزاری همایش پیاده روی خانواده در پانزدهم آذر ماه جاری توسط خانه فرهنگ دانش از دیگر برنامه های این سازمان به مناسبت هفته وحدت به شمار می رود.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.