به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، سعید بهادیوند چگینی افزود: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم از تمامی مشترکان برق در استان، به ویژه هیات های مذهبی خواسته شده ضمن صیانت از منبع ارزشمند انرژی و به منظور حفظ ایمنی خود و عزاداران از هرگونه استفاده غیرمجاز و غیرقانونی از شبکه های توزیع برق به طور جدی خودداری کنند.
وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، هیات های مذهبی استان می توانند برای تامین برق مورد نیاز تکایا، حسینه ها و مکان های سوگواری سالار شهیدان با مراجعه به مدیریت و امور اجرایی این شرکت در سطح استان نسبت به درخواست اشتراک موقت و رایگان اقدام کنند.
بهادیوند چگینی اضافه کرد: از مسئولان تکایا و هیات های مذهبی نیز خواسته شده به منظور حفظ ایمنی عزاداران با رعایت فاصله جانبی و ارتفاع در برپایی چادرها با شبکه های برق، از تجهیزات سالم و بدون ایراد فنی در برق رسانی استفاده کرده تا مانع از بروز حوادث ناخواسته شوند.
وی در پایان گفت: درخواست می شود مسئولان هیات ها به منظور تامین روشنایی مکان های یاد شده از لامپ و پروژکتورهای روشنایی IED و SMD (کم مصرف) استفاده و پس از پایان مراسم نسبت به خاموش کردن تجهیزات برقی نیز اقدام کنند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.