به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجد النبی (ص) افزود: سخنرانی ضد ایرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ناشی از نادانی و جهل شیطانی او بود.
وی در ادامه گفت: انتظار می رود وزارت امور خارجه پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های ترامپ علیه ایران بدهد تا او و دیگر سران آمریکا به عنوان کدخدایان پوشالی بهتر ملت ایران را بشناسند.
امام جمعه قزوین گفت: برخی سخنان ترامپ را جدی گرفته و فکر می کنند که آمریکا قدرتی در جهان برای عرض اندام علیه ایران دارد در صورتی که همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 ساختمان قدرت این نظام استکباری رو به فروپاشی است.
حجت الاسلام عابدینی خاطرنشان کرد: امروز آمریکا هیچ موقعیتی در میان ملت های مسلمان ندارد و همه آزادی خواهان دنیا از این سلطه طلب زور گو تنفر دارند و این نشان دهنده آگاهی نداشتن بزرگان این قدرت تو خالی از سلایق و اندیشه مردم دنیا می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه آغاز هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: هفته دفاع مقدس نمونه بارز وعده خداوند برای یاری رساندن به مظلومان و مسلمین است چرا که در این واقعه همه دنیا علیه ما جمع شدند اما در برابر دلاورمردی رزمندگان اسلام که با دستان خالی ایستادگی کردند، کاری از پیش نبردند.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انتصاب و معرفی استاندار جدید قزوین، گفت: امیداریم وی بتواند مشکلات استان بویژه در حوزه های صنعت، کشاورزی و مسائل کارگری استان را حل کند و با حمایت مردم و انسجام مسئولان گام های موفقی را برای توسعه استان بردارد.
وی در پایان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالروز شهادت اباعبدالحسین (ع)؛ گفت: باید شئونات عزاداری در ایان ایام رعایت شود و مراقب رخنه خرافات به فرهنگ حسینی باشیم.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.