سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس راه با توجه به احتمال افزایش حجم تردد خودروها در آخرین روز از تعطیلات تابستانی اقدام به اعمال محدودیت برای تردد برای کامیون ها و تریلرها در جاده قدیم قزوین-رشت از ساعت هفت تا 24 فردا جمعه کرده است.
به گفته وی، محدودیت تردد برای کامیون های حامل مواد فاسد شدنی و سوخت در این مسیر وجود ندارد.
سرهنگ بیگلری در ادامه با اشاره به عادی و روان بودن مسیرهای ارتباطی استان قزوین در زمان فعلی، یادآور شد: خوشبختانه مسافران با اعمال مدیریت صحیح در سفرهای خود باعث شده اند تا ما در این موقع از فصل سال با ترافیک سنگین و نیمه سنگین روبرو نباشیم.
وی،رعایت سرعت مجاز در سطح جاده ها، توقف نکردن در حاشیه راه ها و به خصوص در آزادراه ها و بزرگراه ها، استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی و در نهایت رانندگی کردن با صبر،حوصله و آرامش را از جمله توصیه های پلیس به مسافران در طول سفر عنوان کرد و گفت: رانندگان در طول سفر به توصیه های پلیس مستقر در سطح جاده ها نیز باید توجه کنند.
هفت ایستگاه پلیس،هفت پاسگاه انتظامی به همراه 60 تیم گشتی و 12 تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی و تا پایان تعطیلات تابستان وظیفه امنیت در جاده های استان قزوین را برعهده دارند.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه است که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و مابقی آن نیز راه های فرعی و روستایی را تشکیل می دهد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.