نصرت الله علیرضائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کتاب تدبیر نامه که بیان گزارش عملکرد دولت یازدهم در استان قزوین طی سال های 92 تا 96 است چاپ شده و امروز همزمان با مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید قزوین توزیع می شود.
وی ادامه داد:این کتاب در 168 صفحه و یک هزار و200 نسخه توسط اداره روابط عمومی استانداری قزوین و با حمایت و همکاری سازمان برنامه و بودجه استان تهیه شده است.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین ادامه داد:این کتاب در سه سرفصل امور فرهنگی و اجتماعی،امور عمرانی و زیربنائی و امور اقتصادی تهیه شده و عملکرد تمامی دستگاه های اجرائی ذیل این سه سرفصل در آن درج شده است.
علیرضائی ادامه داد: در این کتاب گزارش عملکرد دستگاه های اجرائی استان در دولت یازدهم در آمار،ارقام و جداول در مقایسه با دوره های پیشین به نمایش گذاشته شده و علاوه بر آن گزارشی از عملکرد ستاد مقاومتی استان در 2 سال گذشته در شاخص ها و سرفصل های مرتبط با این موضوع کلان اقتصادی ارائه شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین در تدبیرنامه گزارشی از دستاوردهای 2 دوره سفر رئیس جمهور به استان قزوین و گزارشی از مصوبات سفر نیز آورده شده است.
آئین تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید قزوین بعداز ظهر امروز 28 شهریور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می شود.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.