به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سید سعید شاهرخی در نشست با نمایندگان احزاب و گروه های سیاسی استان قزوین افزود: بررسی مسائل جامعه و دسترسی به نتایج مثبت با اتکا به گفتمان منطق محور باید دنبال شود.
وی اضافه کرد: باید با فرهنگ سازی بین خود، به گونه ای رفتار نمائیم که حتی در بدترین شرایط در مقابل با مخالفان از گفتمان منطق محور پیروی کنیم.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر حفظ روحیه وحدت و انسجام بین همه احزاب و گروه های سیاسی،افزود: امروز وقت دودستگی و دوسوگری نیست و باید همواره درصدد تقویت اتحاد و همدلی میان خود باشیم.
شاهرخی همچنین با اشاره به اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی، گفت: اقای روحانی رئیس جمهور همه مردم است بنابراین باید در بیان نقدهای خود به وی و دولتش مراقب باشیم و به گونه ای عمل نکنیم که رفتار و اقدام ما به ضرر نظام تمام شود.
وی در ادامه با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای راه اندازی خانه احزاب، گفت: در صورت تشکیل این خانه به عنوان یکی از نمادهای مردم سالاری دینی، شاهد رشد و توسعه هرچه بیشتر احزاب خواهیم بود که می تواند آثار مثبتی در عرصه های اجتماعی و سیاسی برای کشور در پی داشته باشد.
این مسئول با بیان اینکه خانه احزاب محل هم اندیشی و گردهمایی حزب ها و گروه های مختلف سیاسی است،افزود: در این خانه، سمت کشی و جناح بندی معنا و مفهومی ندارد چرا که در این مکان احزاب برای هم اندیشی و کمک به ارتقای یکدیگر با هدف خدمت به جامعه و برای ساختن ایرانی بهتر گردهم خواهند آمد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: دولت تدبیر و امید به فعالیت احزاب و کارکرد آنها در سطح جامعه باور و اعتقاد دارد.
شاهرخی در پایان اظهار کرد: امروز اگر به دنبال توسعه سیاسی و اجتماعی در کشور خود هستیم باید فضای بهتری را برای فعالیت احزاب و گروه ها فراهم سازیم که این مهم مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.