به گزارش ایرنا، سرهنگ سلمان امیری سه شنبه شب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 126 قاچاقچی مواد مخدر در استان دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد رشد داشته است.
وی اظهار کرد: در این مدت همچنین 277 نفر توزیع کننده مواد مخدر در استان دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 41 درصد افزایش داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در مدت یاد شده نزدیک به 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که شامل 231 کیلو تریاک، 50 کیلو حشیش، 13 کیلو هروئین و 3 کیلو شیشه بوده است.
سرهنگ امیری گفت: در کشف حشیش و تریاک نسبت به سال قبل به ترتیب 22 و 46 درصد کاهش داشته ایم اما در کشف شیشه و هروئین به ترتیب 82 و 255 درصد رشد داشته ایم.
وی هشدار داد: سیر مصرف مواد مخدر از سنتی به صنعتی در حال گسترش است که این موضوع را باید یک زنگ خطر بدانیم.
این مسئول انتظامی استان قزوین همچنین از جمع آوری 270 معتاد متجاهر و کارتن خواب در سطح خیابان ها و معابر در سال جاری خبر داد و گفت: جمع آوری این افراد به نسبت مدت مشابه سال قبل 800 درصد رشد داشته است.
سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب با هدف ارتقای سلامت بهداشتی و روانی جامعه و کاهش جرائم عمومی از جمله سرقت صورت می گیرد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.