سرهنگ نصرالله بیگلری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به استقرار 57 تیم گشتی در سطح جاده های استان جهت تعطیلات پیش رو، خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ حادثه دلخراشی را شاهد نبوده ایم.
وی اضافه کرد: همواره به رانندگان توصیه شده که شب قبل از مسافرت به میزان لازم خواب داشته باشند و در طول سفر نیز به ازای هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه به استراحت بپردازند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در حال حاضر تمامی آزاد راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودروها در آن روان است اما پیش بینی می شود از فردا و به خصوص روز دوشنبه با مراجعه مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در طول آزادراه های استان باشیم.
سرهنگ بیگلری یادآور شد: با توجه به اعزام کاروان های عزاداری به حرم مطهر امام خمینی (ره)، به رانندگان اتوبوس ها توصیه شده تا برای رفاه حال عزاداران و ایمنی بیشتر و نیز احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، حتما نسبت به ثبت ساعت در ایستگاه های پلیس راه اقدام کنند.
وی در پایان از اجرای طرح تابستانی پلیس راه قزوین خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور و پس از پایان ماه مبارک رمضان در سطح راه های استان به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
از 6 هزار و 600 کیلومتر راه موجود در استان قزوین، 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه فرعی و روستایی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.