به گزارش ایرنا،فریدون همتی روز پنجشنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای فارسیان در شهرستان قزوین افزود: افتتاح این زمین چمن با 2 میلیارد ریال اعتبار در کنار سالن سرپوشیده ورزشی فارسیان مکانی مناسب برای رشد و پرورش جوانان این روستا خواهد بود.
استاندار قزوین ادامه داد: دولت با حمایت مجلس شورای اسلامی در سال جاری یکصد میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای کمک به توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی روستایی در نظر گرفته است و با این اعتبار می توان بخشی از طرح های نیمه تمام ورزشی را در روستاهای استان به بهره برداری رساند.
قائم مقام اداره کل ورزش و جوانان قزوین نیز در این مراسم گفت: این طرح ورزشی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین به بهره برداری رسیده است.
عباس علایی مقدم افزود: 2 طرح ورزشی روستایی دیگر نیز در استان آماده بهره برداری هستند و به زودی افتتاح خواهند شد.
وی ادامه داد: 50طرح ورزشی بالای 25 درصد پیشرفت در سطح استان وجود دارد که تلاش داریم تا زمینه تکمیل زودتر آنها را برای بهره برداری جوانان فراهم کنیم.
زمین چمن مصنوعی فارسیان امروز پنجشنبه با حضور استاندار قزوین و داوود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل 90 در یک هزار و 200 متر مربع مساحت و با 2 میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.
روستای فارسیان از توابع شهرستان قزوین در 10 کیلومتری جنوب شهر قزوین واقع شده است.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.