سرهنگ نصرالله بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه با وجود تمامی هشدارهای پلیس مبنی بر رانندگی با احتیاط در جاده های لغزنده، برخی رانندگان هشدارهای پلیس را در این رابطه جدی نمی گیرند و موجب بروز سانحه برای خود و دیگران می شوند.
وی در ادامه گفت: روز گذشته در آزادراه قزوین-کرج، حوالی پل آمادگاه به علت لغزنده بودن جاده و بی احتیاطی از سوی راننده یک دستگاه تریلی و برخورد آن با 2 دستگاه سواری پراید و پیکان متاسفانه 2 سرنشین این خودروها جان خود را از دست دادند.
این مسئول انتظامی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می شود هنگام رانندگی در هوای بارانی ضمن حرکت با سرعت 40 تا 50 کیلومتر در ساعت، فاصله طولی خود را با خودرو مقابل حفظ کرده و از زدن ترمزهای نابجا و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کنند.
سرهنگ بیگلری اضافه کرد: به رانندگان همچنین توصیه می شود هنگام رانندگی از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه و نیز خوردن و آشامیدن اجتناب کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در سطح راه های استان عادی و روان بوده و پدیده خاصی مانند مه نیز در جاده ها مشاهده نمی شود، اضافه کرد: با توجه به ادامه بارش ها تا پایان هفته، سطح تمامی راه های اصلی و فرعی استان، به خصوص آزادراه ها و بزرگراه ها لغزنده خواهد بود.
استان قزوین دارای 6 هزار و 600 کیلومتر راه می باشد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه و 700 کیلومتر آن نیز جاده اصلی بوده و سایر راه ها نیز فرعی و روستایی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی* انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.