به گزارش ایرنا، کریم حبیبی انبوهی در جلسه کارگروه توسعه روستایی استان که شامگاه دوشنبه در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: 8 هزار نفر نیز در انتظار تایید و پوشش بیمه هستند که تا پایان سال جاری روند اداری آنها نیز انجام خواهد شد.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان استاندار قزوین و مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، جهت گسترش خانوارهای مشمول بیمه مذکور در استان قزوین، اظهارکرد: برای تحقق این هدف، دهیاران به درب منازل روستاییان مراجعه کرده و ضمن تبیین فواید این طرح و ترغیب آنان جهت عضویت در این صندوق، زمینه حضور کارگزاران بیمه در روستا جهت ثبت نام را فراهم کردند.
حبیبی انبوهی اضافه کرد: این طرح برای تمامی دهیاران در سراسر استان به تفکیک بخش و به صورت حضوری تبیین شد و با استفاده از ظرفیت مادی و معنوی و تعصب بومی و مذهبی دهیاران در کمتر از یک ماه آمار قطعی ثبت شدگان استان از 27 هزار خانوار به 32 هزار خانوار رسید و با احتساب خانوار های ثبت نام شده توسط دهیاران این عدد از مرز 40 هزار خانوار گذشت.
وی در ادامه گفت: این تجربه شیرینی بود که در پایان سال 95 با همدلی و همیاری دهیاران جهت خدمت به روستائیان عزیز اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم با همین سرعت روند پوشش بیمه روستاییان و عشایر را در استان پیش ببریم و در سال آینده به مرز 60 هزار خانوار دست یابیم.
در پایان این جلسه استاندار قزوین از اقدام معاونت عمرانی، دفتر روستایی، صندوق بیمه و به ویژه دهیاران در این زمینه تقدیر کرد و دستور تقدیر ویژه از دهیارانی که در این طرح شرکت کردند را صادر کرد.
6101/ 6128 *خبرنگار:هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.