به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری البرز، رضا عسگری در این رابطه افزود:پلیس آگاهی نیروی انتظامی این شهرستان براساس درخواست داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، می‌تواند فرآیند صدور گواهی تشخیص هویت را به جریان انداخته تا پس از مراحل قانونی نسبت به ارائه آن اقدام کند.
وی ادامه داد: بنا به صراحت قانونی بند 3 ذیل ماده 26 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، ارائه گواهی تشخیص هویت که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی است.
عسگری یادآور شد: تمام افرادی که قصد ثبت نام به عنوان داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند از تاریخ انتشار این اطلاعیه تا آغاز زمان ثبت نام، فرصت دارند به پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان مراجعه و اقدام لازم را برای دریافت گواهی تشخیص هویت (عدم سوء پیشینه) به عمل آورند.
فرماندار شهرستان البرز در پایان افزود: به دلیل زمان ‌بر بودن گواهی یاد شده، متقاضیان باید با قید فوریت اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
8054/ 3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشاردهنده:رضااولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.