به گزارش بعدازظهر چهارشنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با اعضای حراست و گزینش آموزش و پرورش استان، افزود: گزینش‌ ها و جذب نیروی انسانی باید در جامعه براساس آرمان‌ های دینی و الهی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: اگر دستورالعمل‌های کاری‌ دستگاه ‌ها با آن ‌چه که مورد تایید دین است، هماهنگ باشد هیچ‌ گاه دچار پشیمانی نخواهیم شد و همواره کاری را انجام می دهیم که رضایت الهی را به دنبال داشته باشد.
امام ‌جمعه قزوین با اشاره به اینکه غفلت از وظایف و رسالتی که بر عهده شما گذاشته شده می‌تواند آسیب‌های جدی را به جامعه وارد کند، اضافه کرد: از این جهت ضروری است همواره در پی جذب افراد لایق و شایسته باشید و نسبت‌ های فامیلی را معیار و ارزش قرار ندهید.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین، مسئولیت ‌هایی که بر عهده ما گذاشته شده امانت ‌های الهی بوده و باید تلاش کرد تا به درستی از آنها حفظ و حراست کنیم.
وی با تاکید بر حفظ آبرو و حیثیت افراد، افزود: تصمیم‌گیری در حوزه جذب و حراست باید از پشتوانه مطالعاتی قوی برخوردار باشد چرا که تصمیم‌های سطحی و بدون مطالعه به آبرو و حیثیت افراد لطمه وارد می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: باید نیروهایی جذب دستگاه‌ها شوند که ایمان و تخصص لازم را داشته و از جذب افرادی که تخصص و ایمان ندارند پرهیز کرد تا کشور دچار چالش نشود.
امام ‌جمعه قزوین، عزت نفس را یکی از شاخصه ‌های جذب دانست و گفت: افرادی که از این مهم بی بهره‌اند با سفارش‌ و دخالت خانواده‌ها تغییر موضع می‌دهند و باید از جذب و میدان دادن به چنین افرادی پرهیز کرد.
وی در پایان ایمان به خدا، حریت و آزادگی، بصیرت و نفوذ ناپذیری را از دیگر شرایط جذب نیروی انسانی شاخص معرفی کرد.
8054/انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.