حمیدرضا داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حضور تیم امید کاراته کانون وکلای قزوین به سرپرستی و مربیگری حسین صمدی در لیگ برتر کشور و به منظور آمادگی کاراته کاران استان، اردوی تمرینی این تیم به طور منظم در خانه کاراته شهید حمید سیاهکالی مرادی قزوین پیگیری می شود.
وی با اشاره به آغاز اردوی آمادگی تیم امید کاراته قزوین از 25 آذر ماه گذشته، یادآور شد: این اردو تا پایان رقابت های لیگ کاراته کشور یعنی اسفندماه سال جاری با حضور بهروز اولادی، علی قاسمی، صفرعلی بیگدلی، سجادعلی گل زاده، حسین رضا مقدم و کادر فنی ادامه دارد.
داوری اضافه کرد: در این اردوی آمادگی 14 کاراته کای امید در بخش کمیته حضور دارند و در کاتای تیمی و انفرادی نیز هفته آینده تیم کانون وکلا وارد عرصه رقابت ها خواهد شد.
به گفته وی، به منظور ارتقای هرچه بیشتر دانش فنی کاراته کاران و نیز داشتن حریف تمرینی مناسب از 2 قهرمان کاراته جهان یعنی بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری در این اردو دعوت به عمل آمده است.
دبیر هیات کاراته استان قزوین در پایان افزود: بیشتر اعضای حاضر در این اردو برای نخستین مرتبه است که به روی تاتامی می روند و این مهم علی رغم کمبودهای مالی تنها برای رده سنی امید در نظر گرفته شده است.
بیش از 3 هزار کاراته کا به صورت سازمان یافته در 55 باشگاه کاراته استان قزوین مشغول به فعالیت هستند.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.