به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی ستاد رزمایش مومنانه به منظور کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا روز دوشنبه در دفتر امام جمعه شهر ارداق از توابع بخش دشتابی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سعیدی امام جمعه دشتابی از تلاش‌های صورت گرفته به منظور مقابله با ویروس کرونا در کشور و استان قدردانی کرد و خواستار همکاری مردم با مسئولان در تأمین نیازهای درمانی و معیشتی نیازمندان شد.

وی افزود: با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان باید همه به پیام رهبری لبیک گفته و کمک رسانی به نیازمندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

نوری فرمانده بسیج دشتابی هم با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ خانوار که تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار نداشتند به منظور دریافت کمک‌های مردمی شناسایی شده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون بسته غذایی برای بیش از ۴۵۰ خانوار تهیه شده است.

رحمانی مدیر کمیته امداد بخش دشتابی هم گزارشی از برنامه‌های پیش بینی شده به منظور کمک به مددجویان این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان ارائه کرد.

همچنین در این جلسه شماره حساب جاری ۸۵۵۳۰۶۳۵۵ نزد بانک کشاورزی ارداق و شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۸۹۶۹۲ کمیته امداد بخش دشتابی به منظور جمع آوری کمک‌های خیرین و اهدا به اقشار آسیب پذیر اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1414066
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.