به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل طاهر خانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که در سالن اجتماعات سپاه امام رضا (ع) شهر ستان البرز برگزار شد ضمن تبریک روز پاسدار اظهار کرد: بحران کرونا، عیار غرب را مشخص کرد و پوشالی بودن آنها را به دنیا نشان داد اما در ایران همه دستگاه‌ها و مردم بسیج شدند تا مردم در رنج قرار نگیرند. هرچند در رسانه‌ها با سیاه نمایی از ایران چهره‌ای توأم با گل و بلبل در غرب را نشان می‌دهند که وظیفه شما رسانه‌ها این که با دروغ پراکنی غربیه مقابله کنید.

وی افزود: وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است و هرکجا نظام اسلامی تهدید شود سپاه پاسداران برابر قانون می‌تواند وارد شود، به طوری که در سیل لرستان بیش از دو میلیارد ۱۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و بیش از چهار و احد مسکن با نظارت فنی مهندسی سپاه و خیرین مردمی احداث شد.

تولید ۱۱۵۵۰۰ عدد ماسک

وی تصریح کرد: از سوم تا ۲۹ اسفند ماه ۲۰۲ خبر در رسانه و سایت‌های معتبر منتشر شد و هفت هزار و ۶۳۵ مکان گند زدایی و ضدعفونی شد و ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در ۸ کارگاه تولید و ۴۱ هزار و ۶۰۴ عدد نیز به صورت رایگان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در این مدت ۱۲ هزار شیلد تولید شد و اجازه ندادیم افراد سودجو آنها را وارد بازار سیاه کنند و با عرضه این اقلام با قیمت ه ر عدد ۱۰ هزار تومان به جامعه هدف از بازار سیاهی که هر کدام ۴۴ هزار تومان به فروش می‌رسید جلوگیری کردیم.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: همچنین شش هزار و ۸۷۵ جفت دستکش لاتکس و ۶۹ هزار و ۲۰۵ لیتر ماده ضد عفونی کننده و سه هزار و ۵۵۵ بسته معیشتی و بهداشتی در سطح شهرستان توزیع شد که ارزش آن ۲۰۳ میلیون تومان بود که با کمک خیرین و ظرفیت مردمی تهیه کردیم.

ارائه خدمات درمانی به ۱۸۵۸ نفر

وی تصریح کرد: ۹۸ درصد مردم با کمک بسیج و سپاه در شهرستان البرز غربالگری شدند و با راه اندازی بیمارستان رحیمیان با کمک علوم پزشکی و ظرفیت سپاه دو پزشک متخصص، ۱۲ پزشک عمومی، ۱۰ نفر پرستار، ۲۲ بهداشت کار مستقر شده در این بیمارستان توانستیم به ۱۸۵۸ نفر خدمات ارائه دهیم.

توزیع ۱۲۵۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان

طاهرخانی گفت: ۸۳ پایگاه کمک مومنانه در سطح شهرستان فعال شدند تا افراد نیازمند، خیر و آسیب دیدگان کرونا را شناسایی کنند.

وی یادآور شد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان شناسایی شدند که بسته‌های معیشتی و حمایتی در سه مرحله بین این افراد توزیع خواهد شد که ارزش آن بیش از ۳۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1412708
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.