به گزارش خبرنگار مهر، سردار شاهرخی روز شنبه در جلسه قرارگاه رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز که با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سپاه و بسیج در کنار مردم تلاش می‌کند مشکلات نیازمندان را رسیدگی کرده و با مشارکت در طرح کمک مومنانه گامی در مسیر حل تنگناها بردارد.

وی بیان کرد: هر آنچه که دشمن را ناراحت و نگران می‌کند باید رصد کنیم و در دستور کار قرار دهیم برای نمونه همین طرح که مردم را در راستای فرمایش رهبری وارد صحنه کرده است دشمنان را ناراحت کرده که نشان می‌دهد مسیر درستی را می‌رویم.

سردار شاهرخی تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه تمرین همدلی و همکاری و هماهنگی در راستای یک کار خداپسندانه و حل مشکلات انسان‌هایی است که بر اثر بیماری کرونا آسیب دیده اند لذا همه باید احساس مسئولیت کرده و این کار را جدی بگیریم.

وی اظهار داشت: اگر این طرح را درست اجرا کنیم بدون شک خاطره خوبی از رزمایش در ذهن افراد کم درآمد و آسیب دیده نقش خواهد بست و بار دیگر روزهای همدلی دوران جنگ زنده خواهد شد.

شاهرخی گفت: در این کار باید همه پایگاه‌ها و بسیجیان و خانواده شهدا وارد مشارکت شوند تا جریانی شکل بگیرد که دیگران هم الگو بگیرند و احساس مسئولیت کرده و به یاری نیازمندان بشتابند.

وی افزود: با اجرای موفق و همه جانبه طرح کمک مومنانه امیدواریم رضایت نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا به صورت عزتمند و توأم با احترام جلب شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1411747
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.