رییس ستاد همدلی و کمک‌های مومنانه استان قزوین در نشست با رسانه‌ها افزود: از امروز پویش رسانه‌ای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کنار سایر اقدامات ستاد، فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.
قبادی اضافه کرد: این ستاد از کمیته تعیین اولویت‌ها به ریاست دفتر امور اجتماعی، کمیته اطلاع رسانی به ریاست صدا و سیما و رسانه‌ها و کمیته جذب منابع مالی به ریاست اتاق بازرگانی تشکیل شده است.
قبادی عنوان کرد: برای جمع آوری کمک‌های مردمی شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۲۸۶۶۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۸۵۳۱۵۹۶ نزد بانک ملی تعبیه شده است که امیدواریم با همکاری رسانه‌ها اطلاع رسانی مطلوبی برای جذب کمک‌های مردمی صورت گیرد.
معاون اقتصادی استاندار قزوین تاکید کرد: کمک‌های مومنانه با هدف جبران خسارات به اقشار و کاسبان آسیب دیده اجرایی شده و در این میان باید با همدلی از این آزمون الهی خارج شویم.
قبادی خاطرنشان کرد: به طور حتم در دوره شیوع کرونا سیل عظیمی از مشکلات دامن گیر کسب و کارها و کارگران کشور شد که باید در روزهای آینده با کمک یکدیگر از این موانع عبور کنیم و مجددا شاهد رونق و پویایی کشور باشیم.
وی یادآور شد: جا دارد که از دستگاه‌های نظامی، بسیج مردمی و به ویژه کادر درمان و پزشکی که ۲ ماه شبانه روزی برای مقابله با این بیماری جان فشانی کردند، تشکر و قدردانی کنیم.
جانشین ستاد همدلی و کمک مومنانه، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون سپاه صاحب الامر (عج) سپاه استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.