آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در جلسه قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه کشور که با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: این جریان، پرچم جهاد معنوی و حمایت از محرومان و احیای جایگاه نماز جمعه را با اقتدار برافراشته کرده‌ است.

وی تصریح کرد: قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در حقیقت شعبه‌ای از قرارگاه معنوی و فرهنگی جمعه است که بسیار مورد نظر رهبر معظم انقلاب قرار دارد و به یاری خدا با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود و منشأ اثر و برکات بسیاری خواهد شد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه در قزوین قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه آغاز به کار کرده و دارای کمیته‌های متعددی است، بیان کرد: جلساتی با مسئولان استان داشته‌ایم و در این راستا ارتباط بسیار خوبی با فعالان فرهنگی و مبلغان، اهالی رسانه و نیروهای جهادی برگزار کرده و کارها با سرعت در حال انجام و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تبیین مبانی قرآنی و پشتوانه‌های دینی و معنوی انفاق را بسیار مهم دانست و گفت: آگاهی بر مسایل دینی از قبیل اخوت ایمانی، آیات صدقات، زکات، انفاق و ارتباط بین عبادت و بندگی و نماز و زکات و همچنین پیوند بین دنیا و نماز جمعه بسیار مهم است چون نماز جمعه محلی برای رسیدگی به امور دین و دنیای مردم محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.