معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز دوشنبه با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان عملکرد پررنگی از خود به جای گذاشته است، اظهار داشت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها، جلوگیری از تردد خودروهای با پلاک غیربومی از عمده اقداماتی بود که از سوی این نهاد نظامی انجام شد.

منوچهر حبیبی به کنترل ۳۸ نقطه ورودی و خروجی استان قزوین از سوی پلیس اشاره کرد و گفت: در کنار وظیفه مستمر و ذاتی نیروهای انتظامی که به تامین نظم، آرامش و امنیت شهروندان منجر می‌شود، صدور جریمه‌های نیم میلیونی برای رانندگان متخلف باعث شد تا برخورد مناسبی را شاهد باشیم.

وی افزود: استان قزوین به لحاظ موقعیت قرارگیری در مسیر تردد ۱۱ استان شمالی، غربی، مرکزی و به عنوان حلقه اتصال به پایتخت کشور، کنترل ترددها و محورهای ورودی و خروجی را همواره در دستور کار قرار داده و این اقدامات همچنان با حضور نیروی انتظامی ادامه دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: وجود پرترددترین شاهراه ارتباطی کشور یعنی محور تهران - کرج - قزوین و از طرف دیگر قرارگرفتن در همسایگی استان‌های با میزان آلودگی بیماری کرونا از جمله تهران، البرز، مرکزی، قم و گیلان، باعث شده تا حجم کار و ماموریت‌های نیروی انتظامی دوچندان شود.

طرح فاصله گذاری اجتماعی بنابر آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.