به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی عصر یکشنبه در دیدار با کارکنان دفتر آستان قدس رضوی قزوین که به منظور هماهنگی خدمت رسانی به محرومان در قالب قرارگاه مواسات و همدلیِ مؤمنانه برگزار شد، اظهار داشت: رسیدگی به امور نیازمندان به ویژه در این شرایط سخت کاری ارزشمند و ضروری است و امیدواریم با همدلی مضاعف برای خدمت رسانی هر چه بیشتر همه در این امر مشارکت کنیم.

وی به پشتوانه‌های دینی انفاق اشاره کرد و گفت: خدای متعال سفارش ویژه ای در خصوص انفاق به نیازمندان و فقرا داشته و در شرایط کنونی که نیازمندان روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند باید تلاش کنیم تا نیاز محرومان را برطرف کنیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: همه باید خود را مکلف به شرکت در انفاق کنیم تا اثرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد و در کنار آن ا کمک علما، روحانیون و حوزه‌های علمیه این موضوع انفاق را در جامعه ترویج و فرهنگ سازی کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین کمک به نیازمندان را فرصتی برای ترویج امور خداپسندانه در جامعه دانست و یادآور شد: خداوند انفاق را زمینه امتحان قرار داده و تأکید کرده فقط ایمان آوردن کافی نیست و بندگان مدام در حال آزمون قرار دارند و باید تلاش کنیم تا در این آزمون‌ها سربلند شویم.

وی از همه دستگاه‌های خدمت رسان به محرومان درخواست کرد با یکپارچگی و هم‌افزایی هر چه بیشتر پای کار باشند و در این شرایط سخت به یاری محرومان و نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1406228
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.