سعید نبیل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان توزیع میوه تا پایان فروردین ماه سال جاری از طریق غرفه‌های مستقر در شهر و ۲ سامانه اینترنتی زیم کالا و قزوین من انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این تصمیم در ستاد تنظیم بازار استان به منظور افزایش رفاه حال شهروندان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در صف‌های طولانی غرفه‌های خرید میوه اتخاذ شد.

نبیل گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در سطح استان فعال هستند و برای عرضه میوه تا پایان فروردین ماه به منظور جلوگیری از افزایش قیمت و تنظیم بازار اقدام خواهند کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به میزان میوه خریداری شده در استان، گفت: یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های قزوین به عنوان مباشر توزیع خریداری شده بود که توزیع آنها از ۲۷ اسفندماه در سطح استان آغاز شد.

وی اضافه کرد: توزیع میوه به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان در حال انجام است.

نبیل گفت: شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه شکایت از کیفیت و قیمت میوه از هفت صبح تا ۱۰ شب با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را به بازرسان سازمان ارایه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.