به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در این باره اظهار داشت: از ۲۳ فروردین ماه فعالیت برخی از کسبه و اصنافی که ریسک کمتری دارند با رعایت نکات بهداشتی آغاز می‌شود که البته شروع این فعالیت‌به معنای خارج شدن افراد از منزل نیست و شهروندان همچنان لازم است در خانه بمانند و فقط برای امور ضروری و بسیار محدود از خانه خارج شوند.

حبیبی گفت: دو سوم کارمندان ادارت نیز باید از ۲۳ فرودین در محل کار حاضر شده و یک سوم مابقی به شکل دورکاری فعالیت‌های خودشان را انجام دهند و یا از مرخصی استفاده کنند.

حبیبی با بیان اینکه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قزوین تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل خواهند بود، تصریح کرد: اماکنی همچون استخرها و باشگاه‌های ورزشی که خطر ابتلاء به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: زیارت گاه‌ها، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی نیز به علت ایجاد تجمع افراد و اینکه می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را افزایش دهد، تا ۳۰ فروردین تعطیل است.

حبیبی ضمن تاکید بر سلامت مردم اظهار داشت: هرگونه فعالیتی باید با رعایت نکات بهداشتی و احتیاط کامل انجام شود تا از خطر ابتلاء به ویروس کرونا جلوگیری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1400060
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.