سرهنگ قدرت حسنی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: با توجه به شرایط بحرانی کشور و استان و شیوع ویروس کرونا و نیز توصیه مسوولان کشوری و استانی نسبت به خودداری شهروندان از سفرهای غیرضروری، متاسفانه این مساله در مناطق حاشیه‌ای مانند جاده الموت قزوین رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین این راه ارتباطی، افزود: متاسفانه هم اکنون شاهد تجمعات فراوان خانواده‌های قزوینی که برای تفریح به این منطقه مراجعه کرده اند، هستیم که همین مساله ترافیک نیمه سنگینی را در این جاده فرعی ایجاد کرده است.

این مسوول انتظامی اضافه کرد: شهروندان باید مساله شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند چرا که همه ما در برابر حفظ جان خود، خانواده‌هایمان و مردم مسوول هستیم.

سرهنگ حسنی یادآور شد: البته براساس آمارهای موجود، در تعطیلات نوروزی امسال شاهد کاهش چشمگیر ترددهای جاده‌ای هستیم اما از همین اندک مردمی که طی روزهای گذشته اقدام به سفر در حاشیه شهرها نیز کرده‌اند درخواست داریم تا با ماندن در خانه در پویش همگانی مردم کشور و استان جهت مبارزه با این بیماری، شرکت مستمر داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در جاده الموت قزوین، حد فاصل رشتقون تا گردنه قسطین لار خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد در مسیر بازگشت (لاین غربی) این مسیر به سختی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.