مهناز منتظری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به سهم فعالان حوزه گردشگری در مقابله با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: ما فعالان این حوزه با خانه ماندن و دست کشیدن از کار در ایام نوروز سهم خود را در مقابله و مهار کرونا ادا می کنیم.

راهنمای گردشگری جاذبه های قزوین افزود: برای من به عنوان یک راهنمای گردشگری سخت است که پس از ۱۵ سال فعالیت در ایامی مانند نوروز خانه نشین باشم اما این کار را برای حفظ سلامت خود و مردم انجام داده ام و از همه هموطنان نیز می خواهم تا انجام هرگونه سفر را در این روزها تا شکست کامل کرونا به تعویق بیاندازند.

وی افزود: نوروز ۹۹ شرایط خاصی در کشور حاکم است و بیشتر اماکن گردشگری غیرفعال هستند چرا که اولویت نخست کشور در این روزها حفظ جان و سلامت مردم و شکست کروناست، بنابراین مردم با نرفتن به سفر باید برای تحقق این هدف بسیار مهم مشارکت کنند.

منتظری با تقاضا از هموطنان برای خودداری از سفر از جمله به قزوین،گفت: قزوینی ها مردمانی خونگرم، مهربان و بسیار میهمان نواز هستند اما نوروز ۹۹ با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان و هموطنان از پذیرش میهمانان نوروزی و گردشگران معذور هستند.

وی با اشاره به اینکه درب اماکن تاریخی و تفریحی، موزه ها و بقاع متبرکه قزوین در نوروز ۹۹ بسته است،اظهار داشت: اماکن اقامتی از جمله هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی نیز از پذیرش مسافران منع شده اند.

این راهنمای گردشگری گفت: قزوین از جاذبه های متنوع و فراوانی برخوردار است که در همه فصول به ویژه تابستان و پاییز قابلیت بازدید دارند و امیدواریم با دفع کرونا و شکست این ویروس در این ایام بتوانیم بار دیگر میزبان شایسته ای برای گردشگران باشیم.

آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان قزوین ۴۹۷ نفر بوده است که از این تعداد متاسفانه ۵۶ نفر حان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.