مجید مومنی روز چهارشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: رسیدگی به نیازمندان و محرومان همواره در قالب‌ها و طرح‌های مختلف در کمیته امداد جریان دارد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا با طرح‌های مختلف خود، بهانه و تلنگر لازم را برای نیکوکاری در ذهن‌ها ایجاد کند که یکی از این بسترها جشن نیکوکاری است.

مومنی عنوان کرد: جشن نیکوکاری سال جاری با شعار "عید را به خانه هایشان ببریم" آغاز شد و خوشحالیم که اگرچه به ظاهر فرصت و زمان جشن نیکوکاری پایان یافته ولی گام‌های مردم نیکوکار ادامه دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: در کنار کمک امام جمعه شهر قزوین، اداره اوقاف شهرستان قزوین نیز به ۲۵ مددجو کمک نقدی به ارزش سه میلیون تومان اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق غیرحضوری به نیازمندان اهدا کنند که برای این منظور شماره تلفن ثابت ۳۳۸۰۸ و سامانه غیرحضوری #۰۲۸*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ آماده دریافت صدقه مردم نوع‌دوست استان قزوین است.

مومنی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در تعطیلات نوروزی نیز از طریق سایت امداد به نشانی WWW.EMDAD.IR   آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.