سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن روزهای پایانی سال، طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: عوامل پلیس امنیت عمومی در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک واحد صنفی در امر توزیع مواد محترقه در قزوین مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۶۹ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز را کشف کردند.

به گفته وی، در این رابطه ۲ نفر دستگیر که با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مقابله با اخلال گران نظم و امنیت عمومی مردم به صورت ویژه،در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و برابر قانون با افرادی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه اقدام و امنیت جانی و روانی مردم را به خطر بیاندازند برخورد جدی صورت گرفته و به خانواده‌ها نیز توصیه می‌شود در این ایام مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

کشف ۷ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در قزوین

سردار حاجیان اضافه کرد: ماموران کلانتری ۱۵ جانبازان به دنبال کسب خبر مبنی بر توزیع و پخش مواد شوینده تقلبی و غیرمجاز، موضوع  شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مبنی بر صحت خبر، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل فعالیت و تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز دریک کارگاه را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و با عوامل دانشگاه علوم پزشکی به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کارگاه مورد نظر، ۷ هزار لیتر انواع مواد بهداشتی غیرمجاز و تقلبی از جمله مواد دستشویی، ظرفشویی و ضدعفونی کننده کشف و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: کارگاه تولید اقلام بهداشتی غیرمجاز و تقلبی  نیز توسط عوامل قضایی پلمپ شد.

سردار حاجیان اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم تا در راستای مبارزه با افراد سودجو، فرصت طلب، سوداگر و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۳۰۸ راس دام فاقد مجوز حمل در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل دام فاقد مجوز حمل و کشف ۳۰۸ راس دام از نوع گوسفند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در این رابطه اظهار داشت: ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده ترانزیتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی مدارک راننده و بازرسی صورت گرفته از این کامیون در ابتدا راننده با ارایه برگه مجوز ۱۵۰ راس دام از سوی اداره بهداشت، ادعا داشت که محموله دارای مجوز است اما ماموران با دقت نظر بیشتر متوجه مغایرت تعداد دام‌های موجود و ثبتی در مجوز شده و محموله را با تشکیل پرونده به مراجع ذیربط ارجاع دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ارزش تقریبی دام‌های کشف شده را سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام و افزود: محموله کشف شده تحویل اداره دامپزشکی و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی این شهرستان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.