برخی از شهروندان قزوینی روز سه شنبه از نبود ماسک و مواد ضدعفونی در داروخانه‌های سطح شهر قزوین ابراز نارضایتی کردند و معتقدند درحالی که واحدهای تولیدی بسیاری هم اکنون به تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده مشغولند، اما همچنان این اقلام در داروخانه‌های استان قزوین یافت نمی‌شود.

بنابر اعلام شهروندان ساکن در مینودر و غیاث آباد قزوین، هیچ کدام از داروخانه‌های شبانه روزی این منطقه ماسکی برای فروش ندارند و حتی از داشتن  مواد ضدعفونی و الکی ساده مانند پد و ژل محروم هستند.

درحالی که این شهروندان از بالارفتن قیمت ماسک فیلتردار یا N۹۵ تا ۲۲ هزارتومان خبر می‌دهند، اما هنوز هیچ داروخانه‌ای به صورت مستمر این ماسک‌ها را به فروش نمی‌رساند و گاها مشاهده شده که در برخی معابر شهری دستفروشان به صورت غیرقانونی به فروش مواد ضدعفونی کننده اقدام می‌کنند.

بیمارستان بوعلی به عنوان مرجع تشخیص بیماری کرونا در قزوین که باید به مراجعه کنندگان دارای علایم سرماخوردگی ماسک اعطا کند، هم اکنون به علت کمبود این اقلام، خرید ماسک را برعهده خود شهروندان گذاشته است.

از طرف دیگر برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت در قزوین نیز با افزایش کالاهای ضروری روبرو هستند و معتقدند مردم نسبت به ماه‌های گذشته مایحتاج ضروری را چندین برابر معمول خریداری می‌کنند.

۳۷ نفر در استان قزوین مبتلا به کرونا بودند که از این میان ۱۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص و سه نفر فوت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.