هدایت الله جمالی پور روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری از کرونا و ستاد تنظیم بازار استان افزود: با هماهنگی انجام شده قرار است از ظرفیت واحدهای تولیدی استان برای تامین و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی نهایت بهره برداری شود.

وی اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان با تمام ظرفیت اقلام بهداشتی، ضدعفونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را تولید کنند.

جمالی پور با تاکید بر لزوم تهیه و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دیگر مواد ضد عفونی کننده و در اختیار گذاشتن آنها به داروخانه ها برای عرضه به مردم ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی لازم است بر بازار نظارت کافی داشته باشند و با هر نوع احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی به شدت برخورد کنند.

وی اظهار داشت: تدابیر لازم برای کنترل بازار و تامین اقلام اساسی، دارویی و بهداشتی پیش بینی شده و به مردم اطمینان خاطر می دهیم هیچ گونه کمبودی نداریم.

استاندار قزوین با بیان اینکه وظیفه مدیران ایجاد ثبات، امنیت و آرامش در جامعه است، افزود: با اقدامات پیشگیرانه و به موقع باعث ایجاد آرامش نسبی در استان ایجاد شده و این روند کماکان باید تداوم داشته باشد.

جمالی پور مشارکت مردم و جدیت در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه های بهداشتی را در شکست کرونا بسیار مهم دانست و اضافه کرد: از همه مردم توقع داریم با توجه به حس مسوولیت پذیری اجتماعی در حل این مشکل اهتمام جدی داشته باشند. 

وی در ادامه این نشست  از تلاش‌های مجاهدانه کادر درمانی، پزشکان و پرستاران استان در مراقبت و درمان بیماران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.