به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: باید در روش مدیریت تغییراتی ایجاد کنیم تا شاهد بهره وری در کار و تسریع در امور باشیم.

وی افزود: از مدیران استان انتظار داریم در سال آینده تلاش بیشتری داشته باشند و جهادی کار کنند تا بر مشکلات غلبه کرده و از چالش‌ها عبور کنیم.

جمالی پور تصریح کرد: از سال آینده عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی به صورت مستمر رصد شده و ارزیابی می‌شود تا از رکود و روزمرگی خارج شویم.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز عملکرد برخی دستگاه‌ها مورد ارزیابی قر گرفته و از کسانی که موفق عمل کرده اند تجلیل خواهد شد.

جمالی پور اضافه کرد: توسعه استان بدون مشارکت و همراهی مدیران و مردم ممکن نیست و همه باید با درک شرایط کشور برای تعالی استان همت کنیم.

استاندار قزوین اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته مشخص شده استان قزوین در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در ردیف ششم کشوری قرار دارد که باید تلاش کنیم این وضعیت بهبود پیدا کند و در رده‌های بالای جدول قرار گیریم.

جمالی پور گفت: در تأمین خواسته‌های مردم و پاسخگویی به مطالبات عمومی و جلب رضایت شهروندان جدی هستیم و با کسی تعارف نداریم و اگر مدیری کوتاهی کند با ی برخورد خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه مشکل سه واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای حل مشکلات آنها تصمیم گرفته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1355772
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.