به گزارش خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در نهمین روز دهه مبارک فجر برای افتتاح چند طرح عمرانی به شهرستان آوج سفر کرد.

استاندار قزوین در بدو ورود با حضور در مزار شهدی شهر آوج به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار قزوین سپس در با حضور در دیدار با امام جمعه آوج با تبریک دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای بازنگری در گذشته است که در کجا بودیم و دین و اخلاق در کجا قرار داشت و امروز کجا هستیم.

وی تصریح کرد: باورها ناشی از دین است و اگر باورها و اخلاق از جامعه برود و حقوق مردم نادیده گرفته شود آسیب می‌بینیم در گذشته مردم در سرنوشت خود نقشی نداشتند و شأن انسانیت تنزل کرده بود معنویت کم رنگ بود لذا وقتی امام فریاد برآورد مردم لبیک گفتند و انقلاب شکل گرفت.

استاندار قزوین بیان کرد: حکومت بدون مردم ارزش و معنا ندارد و اگر حکومتی از دین فاصله بگیرد منفعل می‌شود.

جمالی پور اظهار داشت: باید تقوا، امانت داری، توجه به حقوق مردم و معنویت در حکومت مورد توجه باشد در ۲۲ بهمن باید هم ارزشهای دینی و هم حقوق مردم را بسنجیم و حقوق مردم حفظ شود هر جا دیدیم مردم در حاشیه هستند باید نگران شویم.

وی گفت: فاصله گرفتن از مردم و بی توجهی به حقوق آنها موجب کاهش اقتدار کشور می‌شود لذا باید به مصالح مردم بیندیشیم به معیشت و زندگی و شعل آنها توجه کنیم تا آینده‌ای روشن در انتظار مردم و کشور باشد.

استاندار قزوین یادآور شد: اگر دنبال وحدت باشیم و اعتماد سازی و ایجاد امید کنیم و از تفرقه و دو دستگی دوری شود و با هم باشیم دستاوردها بیشتر شده و دشمنان هم نا امید می‌شوند.

جمالی پور بیان کرد: مبارزه با فساد با شعار و تهمت زدن نمی‌شود با درک مشترک و اصلاح موارد و بستن روزنه‌های فساد می‌توان موفق بود لذا باید در درون نظام به وحدت برسیم تا دشمن به اهدافش نرسد.

وی اظهار کرد: وحدت تضمین کننده آینده کشور است و باید تریبون‌ها در خدمت تقویت انسجام باشد.

استاندار اضافه کرد: برای رفع محرومیت در آوج فرماندار پیگیری کند البته تهدید و تحریم دشمن به حداکثر رسیده است و فروش نفت نداریم و اقتصادی که به نفت وابسته بوده دچار چالش است و انتقال بانکی نداریم و عرب‌های منطقه با دشمن همراه شده‌اند و در این شرایط باید کنار هم باشیم و به هم
کمک کنیم تا از بحران عبور کنیم.

جمالی پور گفت: در این شرایط پذیرش مسئولیت ایثار است و دولت شرایط سختی دارد دوست نداریم هیچ فشاری به مردم وارد شود اما باید ائمه جمعه به دولت کمک کنند تا با همدلی و شناخت توطئه‌های دشمن از چالش عبور کنیم.

وی بیان کرد: مدیری که نتواند نظر مردم را جلب کند و اخلاق مدار نباشد در استان ما جایی ندارد باید از منابع درست و بهینه استفاده کنیم تا از چالشها عبور کنیم.

استاندار افزود: البته باید امکانات اقامت مدیر مهیا شود و در مناطق محروم ظرفیت ایجاد کنیم تا مدیران سکونت داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1348693
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.