پرویز یوسفی فخر، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بویین‌زهرا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در قالب آسفالت معابر روستایی در این شهرستان بودند و بالغ بر ۶۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز عملیات آسفالت در آنها به اجرا درآمده است.

وی اضافه کرد: مهمترین عملیات اجرایی این پروژه در روستاهای حسین‌آباد به میزان ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع و سه میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعتبار، جهان‌آباد با ۲ هزار و ۹۰۰ متر مربع مربع و ۲ میلیارد ریال، رحیم‌آباد با ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و کله‌دره با ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار بوده است.

به گفته این مسوول، یک واحد مسکونی در روستای حکیم‌آباد نیز با همکاری این نهاد و کمیته امداد شهرستان احداث و به یک خانواده مددجوی تحت پوشش اهدا شد.

یوسفی تاکید کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت به مساحت چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع و با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در روستای حکیم آباد با حضور فرماندار، مدیرکل بنیاد مسکن استان و بخشدار دشتابی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهرستان بویین‌زهرا با سه هزار و سه کیلومتر مربع مساحت و چهار بخش مرکزی، شال، رامند و دشتابی در ۵۵ کیلومتری جنوب قزوین واقع شده و جمعیت آن براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن ۱۲۱ هزار و ۱۷۶ نفر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.