سرهنگ نصرالله بیگلری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: بارش برف که از شب گذشته در سراسر استان قزوین آغاز شده هم اکنون نیز ادامه دارد و بیشترین میزان بارش‌ها نیز مربوط به آزادراه و جاده قدیم قزوین - رشت، قزوین - زنجان، الموت، آوج و گردنه هجیب گزارش شده است.

به گفته این مسوول انتظامی، پلیس راه برای برقراری امنیت و تسهیل در تردد، از ورود خودروهایی که قصد عبور از راه‌های ارتباطی استان را داشته اما زنجیر چرخ ندارند، جلوگیری به عمل می‌آورد.

رییس پلیس راه استان قزوین از اجرای عملیات نمک پاشی و برفروبی سطح راه‌های اصلی و فرعی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع در حال حاضر تمامی جاده‌ها برای تردد و عبور و مرور خودروها باز است.

وی اضافه کرد: با توجه به رعایت مقررات راهنمایی از سوی رانندگان، خوشبختانه از شب گذشته که بارش برف آغاز شده تاکنون شاهد هیچ حادثه دلخراشی در سطح جاده‌های استان نبودیم.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۷۳۷ کیلومتر جاده شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، راه روستایی ۵ هزار و ۳۵۱ کیلومتر و درون شهری ۴۷ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.