هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در پانزدهمین کارگروه تنظیم بازار استان قزوین افزود: قیمت نان براساس درخواست نانوایان اصلاح شده، از مردم پذیرفته نیست که ببیند کیفیت و اندازه نان هنوز مشکل داشته باشد.
وی به ایجاد یک کارگروه نظارتی با محوریت معاونت اقتصادی استانداری قزوین در حوزه نانوایان اشاره کرد و گفت: این کارگروه باید با همکاری تعزیرات حکومتی و اداره بازرسی سازمان صمت، به صورت مستمر روی واحدهای عرضه نان نظارت داشته باشد.
جمالی پور تصریح کرد: نانوایان افراد پاکدست و حرفه‌ای هستند و همیشه بین حرام و حلال تشخیص قائل هستند، بنابراین با افزایش نظارت باید اقدامی صورت پذیرد تا بین افراد خاطی و خدوم تفاوت ایجاد شود.
استاندار قزوین در خصوص واحدهای فاقد جواز نیز اظهار داشت: شورای آرد و نان استان باید نانوایی‌های بدون مجوز را تا پایان سال جاری سریعا تعیین تکلیف کرده و اجازه ندهد از ابتدای سال ۹۹ هیچ واحدی بدون جواز کسب فعالیت کند.
جمالی پور با بیان اینکه رضایت و حقوق مردم در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: حفظ حقوق عامه برای دولت بسیار خائز اهمیت است و هرگونه نارضایتی در حوزه نان باید  کاهش یابد.
وی در خصوص تامین میوه شب عید نیز گفت : برای تنظیم قیمت‌ها در بازار لازم است که میزان نیاز مردم استان قزوین به میوه برآورد شده و در قالب یک کارگروهی به تصویب برسد.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در شرایطی که قدرت خرید مردم روز به روز کاهش می‌یابد، باید تعادل بین تولید کننده و مصرف کننده بر مبنای یک ارزش حقوقی دوطرفه حفظ شود.
جمالی پور یادآور شد: نظارت، پیشگیری و کنترل از مهم‌ترین مواردی است که باید سرلوحه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.