حمیدرضا دایی‌دایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت گوشت گوساله مخلوط نیز در بازار قزوین ۷۰ هزار تومان بوده که نسبت به ماه‌های گذشته، کاهش چشمگیری داشته است.
وی اضافه کرد: در سال جاری بنا به برخی دلایل از جمله قاچاق دام، قیمت گوشت گوساله بدون چربی تا ۱۱۵ هزار تومان افزایش یافت اما هم اینک با اقدامات صورت گرفته و افزایش نظارت‌ها شاهد مقطوع شدن قیمت‌های این محصول در بازار هستیم.
دایی دایی با بیان اینکه قیمت عرضه گوشت در بازار قزوین مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است، اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه گرانفروشی، نظارت‌های مشترک و مستمری با دستگاه‌های مرتبط از واحدهای عرضه صورت می‌گیرد و متخلفان به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
بسیاری از مسوولان و کارشناسان اعتقاد دارند با توجه به کاهش قیمت دام زنده در بازار باید قیمت گوشت قرمز نیز کاهش یابد ولی متاسفانه بنا به دلایلی، مقاومت‌هایی مقابل آن صورت می‌گیرد.
به اعتقاد این کارشناسان، اگر تولیدکنندگان، گوساله زنده پرواری را به قیمت مصوب در بازار عرضه کنند و دست دلالان و واسطه‌ها نیز از این بازار کوتاه شود بدون شک قیمت گوشت در بازار کاهش پیدا خواهد کرد.
حدود ۸۰ واحد عرضه گوشت در سطح شهرستان قزوین مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.