هدایت الله جمالی پور روز شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، افزود: متاسفانه بیشترین نارضایتی‌ها در نبود فرصت برای دیدار مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی است که نقش موثری در رفع مشکلات آنها دارد.
وی تاکید کرد: در این شرایط که کشور با مشکلات اقتصادی و تحریم‌های دشمنان روبه رو است، همه باید برای جلب رضایت مردم اقدام کرده و این مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهیم.
جمالی پور با بیان اینکه تسهیل‌گری باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، اظهار داشت: از مدیران می‌خواهیم که منافع سازمانی خود را بر عناصر موثر توسعه مقدم ندانند تا فرآیند توسعه و پیشرفت کشور مختل نشود.
استاندار قزوین تصریح کرد: متاسفانه در سیستم اداری بر اساس منافع سازمانی تصمیم گیری می‌شود که این بی‌توجهی به منافع عمومی، کند شدن آهنگ توسعه را به دنبال دارد.
مقام ارشد اجرایی استان در ادامه بر اجرای مصوبات استانی تاکید کرد و گفت: نباید با تغییر مدیریت، تصمیمات گذشته استان به فراموشی سپرده شود و همه مدیران موظف هستند که از دستورهای مصوب گذشته تمکین کنند.
جمالی پور خاطرنشان کرد: ما از بانک‌ها انتظار داریم که مشکلات و موانع موجود را از پیش روی تولید بردارند و اگر در خصوص تسهیلات ارزی و ارز نیمایی مشکلاتی وجود دارد، روش تسهیل و حمایت را در دستور کار قرار دهند.
در این نشست مشکلات سه واحد تولیدی شیشه قزوین، دارو شیشه و پیروز صنعت لیان مورد بررسی قرار گرفت.  
استان قزوین سه هزار واحد تولیدی و ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.