حسین رجبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از بروز جرایم مرتبط با معضل تکدی‌گری به مرحله اجرا درآمد.
وی اضافه کرد:در اجرای این طرح شهرداری تاکستان، اداره بهزیستی و نیروی انتظامی همکاری داشته و زیر نظر دستگاه قضا برای اجرای طرح وارد عمل شده اند.
 دادستان تاکستان با اشاره به آسیب‌های حضور متکدیان در سطح شهر، افزود: افزایش سرقت، توزیع مواد مخدر، تکدی‌گری مردان با پوشش زنانه و مخدوش کردن چهره شهر از جمله آسیب‌های پرسه متکدیان در معابر و خیابان‌ها است که باید با آن برخورد شود.
رجبی با اشاره به آموزه‌های اسلامی در خصوص کمک به همنوعان، اضافه کرد:باید کمک به افراد مستضعف و نیازمند از طریق دستگاه‌ها و کانال‌های معتبر و مورد اطمینان صورت گیرد تا از رشد متکدیان در سطح شهر جلوگیری شده و به نیازمندان واقعی کمک شود.
وی اضافه کرد:متاسفانه بسیاری از افراد با استفاده از حس انسان دوستی مردم، تکدی گری را به پیشه و شغل خود تبدیل کرده و حتی به صورت ساماندهی شده از صبح تا شب مشغول این کار هستند.
رجبی گفت:در صورت دستگیری متکدیان کلیه وجوه تحصیل شده و خودرویی که نسبت به انتقال آنان اقدام می‌کند توقیف می‌شود و جرایم سنگینی نیز برای متکدیان صادر خواهد شد.
شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.