حجت الاسلام نورالله قدرتی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خیران ستاد دیه استان قزوین، تصریح کرد: مددجویانی که بدهی آنان کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال باشد امروز و مابقی افراد نیز تا شنبه هفته آینده آزاد می‌شوند.

وی، طلبکاران را بزرگترین خیران دانست و اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۱ زندانی با بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی که به خاطر مسایل مالی در زندان‌های استان بودند، آزاد شدند در حالی که ۱۶۴ میلیارد ریال بدهی آنان از سوی طلبکاران بخشیده شد.

به گفته رییس کل دادگستری استان قروین، ۲۵۰ محکوم مالی با مجموع ۳۴۰ میلیارد ریال بدهی هم اکنون در زندان‌های استان به سر می‌برند.

حجت‌الاسلام قدرتی با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی جامعه و معیشت مردم، اظهار داشت: امیدواریم با کمک خیران استان، نیازمندان گرفتاری که به سبب جرایم غیرعمد در زندان‌ها به سر می‌برند هر چه زودتر آزاد شوند.

وی با اشاره به ولادت با سعادت امام حسن عگسری (ع) و حدیثی از آن امام بزرگوار، تاکید کرد: ایشان می فرمایند از دو خلصت ایمان به خدا و دستگیری از بندگان پروردگار، خصلت برتر و بالاتری وجود ندارد.

رییس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در حالی که ثواب زیارت امام حسین (ع) همواره به مومنان سفارش شده اما دستگیری از محرومان و مستمندان نیز ثوابی کمتر از زیارت سومین امام شیعیان جهان ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.