حکمت الله داودی سه شنبه شب در جلسه علنی شورای شهر قزوین ضمن تبریک روز معلولان، افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین تمام همت خود را به کار گرفته است تا فرصت‌های برابری را برای همه شهروندان و اقشار آسیب پذیر فراهم کند.
این عضو شورای شهر ادامه داد: دسترسی آسان به معابر شهری یکی از خواسته‌های اقشار آسیب پذیر جامعه است و مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کنند این انتظار به حق را محقق کنند.
وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در حوزه معلولان و جانبازان، افزود: اختصاص ۲ دستگاه ون ویژه برای جابجایی جانبازان و معلولان بالای ۷۰ درصد، خریداری ۵۰ دستگاه اتوبوس ویژه اسکانیا مجهز به فناوری روز اسپانیا با امکاناتی مانند رمپ که بر روی آن نصب شده از جمله اقدامات مدیریت شهری قزوین است که در حال حاضر به جامعه معلولان خدمات ارایه می‌دهند.
 داودی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مربوط به مدیریت شهری به جز یک مورد مناسب سازی شده اند تا معلولان به خدمات آنها دسترسی کاملی داشته باشند، اما لازم است که همگام با شهرداری تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نیز برای مناسب سازی فضای خود اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما حفظ و سلامت محیط زیست است، افزود:دفن درست و اصولی پسماند اولویت اصلی ماست و باید توجه ویژه ای به سلامت مردم شود.
رییس شورای شهر قزوین گفت: هم اکنون هزار تن کود کمپوست بلاتکلیف در سایت محمدآباد باقی مانده که در خصوص درآمدزایی از آن باید تصمیم گیری شود.
در ادامه این جلسه هر یک از اعضا دغدغه‌های خود را در خصوص مسایل و مشکلات سایت محمد آباد ارایه کردند.
سایت پردازش و دفع زباله محمد آباد سال ۹۲ از سوی شهرداری قزوین با هدف دفع پسماند راه اندازی شد و قرار بود تا ۲۰ سال با ورود روزانه ۲۵۰ تن زباله به فعالیت بپردازد اما طی سال‌های اخیر ورود روزانه بیش از ۸۰۰ تن پسماند به این مجموعه، ظرفیت سایت محمدآباد را در معرض اتمام قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.