فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی گردان‌های نمونه بسیج مقابل ستاد لشگر ۱۶ زرهی قزوین و همچنین رژه موتور سوران بسیجی در معلم کلایه برگزار می‌شود.
سرگرد پاسدار زین العابدین اصلی بیگی افزود: شرکت بسیجیان و کارکنان سپاه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، فضاسازی شهری، برگزاری جشن شکوفه‌ها در مدارس، دیدار با ائمه جمعه با حضور مسئولان، برپایی نمایشگاه عکس با محوریت دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های جذاب و فرهنگی در سطح شهرستان قزوین توسط حوزه‌های مقاومت و تشکیل کارگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس است.
اصلی بیگی با بیان اینکه بخش اعظم برنامه‌ها به حوزه پاسداشت از شهدا و ایثارگران دفاع مقدس مربوط می‌شود، اظهار داشت: عطرافشانی قبور شهدا با حضور دانش‌آموزان، برگزاری یادواره شهدای سطح شهرستان قزوین با استفاده از سخنرانان کشوری سرداران جواد مشیدی، رحیم نوعی اقدم و حمید اباذری، دیدار با خانواده‌های شهدا و تجلیل از سربازان در روز سرباز از برنامه‌های سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در این هفته است.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: راه حل اصلی و نسخه شفابخش حل مشکلات کشور، میدان دادن به جوانان در دهه پنجم انقلاب است که می‌تواند ضمن تقویت اقتدار و عزتمندی ملی، نظام اسلامی را از آوردگاه جنگ اقتصادی سربلند بیرون آورد.
اصلی بیگی یادآور شد: دوران دفاع مقدس سند افتخار ملی و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که چراغی روشن را در مسیر آینده مملکت اسلامی روشن می‌کند.

۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.