صدیقعه ربیعی روز یکشنبه در جریان بازدید شورای توسعه و تعاون زنان کارآفرین قزوین از واحد تولیدی پرشین ظریف لیا افزود: شکوفایی اقتصادی کشور و اشتغالزایی برای جوانان در گرو تقویت و رونق کالای داخلی است.

وی اظهار داشت: بسیاری از کالاهای داخلی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند اما در بین مردم ناشناخته هستند و باید مورد معرفی قرار بگیرند.

این مسئول گفت: زنان کارآفرین با فعالیت های فرهنگی و تبلیغی می توانند به رونق تولید ملی و تبدیل خرید کالای ایرانی به فرهنگ موثر واقع شوند.

صدیقه ربیعی  افزود: افزایش آگاهی و بینش اجتماعی زنان، ایجاد روحیه اعتماد به‌نفس، رشد استقلال فکری و روحی آنان از مهم‌ترین آثار اجتماعی و فرهنگی اشتغال بانوان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در ادامه با اشاره به تشکیل شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین،گفت: هدف از این شورا شناسایی بانوان کارآفرین و حمایت از آنها است.

محبوبه منفرد عضو شورای بانوان کارآفرین قزوین و مدیر این مجموعه تولیدی در این بازدید گفت: مهم ترین مشکل مهم قیمت بالای مواد اولیه است اما تلاش داریم تا شعبه دوم واحد تولیدی خود را با ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر به زودی راه اندازی کنیم

در ادامه این بازدید، بانوان کارآفرین قزوین با مسایل و مشکلات واحدتولیدی پزشین ظریف لیا  واقع در شهرک صنعتی لیا و تولیدکننده ظروف کریستال که با مدیریت یکی از زنان کارآفرین استان برای ۵۰ نفر اشتغالزایی کرده است، آشنا شدند.


در حال حاضر ۱۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین توسط بانوان کارآفرین اداره می شود که زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرده اند.
 ۷۳۸۹*۳۰۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.