نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین روز سه شنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرگزاری با سابقه جمهوری اسلامی برای انعکاس عملکرد دولت نقش موثر و بسزایی دارد و توانسته از عهده وظایف سنگین محوله در این زمینه به خوبی برآید.

حجت الاسلام علی معبودی با اشاره به شرایط و وضعیت فعلی کشور، افزود: امروزه وضعیت کشور نسبت به ابتدای انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست و تحولات بسیاری در زیرساختها، بهداشت و درمان و ارایه خدمات مختلف به مردم به وجود آمده است.

وی گفت:رسانه ها و خبرگزاری ها باید با درک این شرایط برای ایفای نقش های خود از جمله فرهنگ سازی و مهندسی فرهنگی وارد عمل شده و نقشه های و دسیسه های شوم دشمنان را نقش برآب نمایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بساط ظلم و جور را کنار زده و برای گسترش ارزش ها، عدالت، استقلال و آزادی در سطح منطقه و جهان تلاش می کند، افزود: مشخص است دشمنان تاب تحمل این انقلاب را نخواهند داشت و تمام تلاش خود را برای مقابله و جنگ با آن به کار خواهند بست.

حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: در این شرایط خبرگزاری ها و مطبوعات باید از آرایش جنگی دشمن آگاهی یافته و نقشه های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.