رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین گفت: مناسب است که اینستکس تنها مختص به مواد غذایی و دارویی نباشد و این فرصت می تواند زمینه مناسبی جهت تبادلات تجاری بین ایران و اروپا باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی بخشنده در دیدار با سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران که به قزوین سفر کرده بود بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، موجب کاهش اتکای اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی شده است.

وی گفت: اتاق بازرگانی قزوین بیش از وظیفه ذاتی خود و به طور شبانه روز، با فعالان بخش خصوصی در ارتباط بوده و این تشکیلات به باشگاه بخش خصوصی تبدیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در بخش خصوصی، اتاق بازرگانی ارتباط تنگاتنگ با بخش های دولتی در جهت رفع این مشکلات دارد.

بخشنده عنوان کرد: واحدهای تولیدی ما در حالی به فعالیت خود ادامه می دهند که آمریکا از توافق هسته ای خارج شده و تحریم های ظالمانه علیه کشور ما وضع کرده است و بازگشت تحریم ها سبب شده تا سعی کنیم اقتصاد خود را بدون اتکا به نفت اداره کرده و در واقع فرصت های مناسب از تحریم ها برای ما ایجاد شده است.

وی ضمن اشاره به ایجاد فرصت اینستکس افزود: مناسب است که اینستکس تنها مختص به مواد غذایی و دارویی نباشد و این فرصت می تواند زمینه مناسبی جهت تبادلات تجاری بین ایران و اروپا باشد.

این مسئول تشکل بخش خصوصی قزوین اضافه کرد: فرانسه همکاری های اقتصادی خوبی با ایران دارد و با توجه به سرمایه گذاری تجار این کشور در قزوین، امیدواریم این مراودات اقتصادی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.