مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین روز شنبه در نشست هماهنگی برای برگزاری این جشنواره گفت: ۲۵۴ اثر منتخب از ۲۴ استان کشور  به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این میان  ۴۲ اثر برگزیده (سه اثر به زبان انگلیسی و بقیه به زبان فارسی) در این جشنواره تجلیل خواهند شد.

حسن آصفی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره اهمیت دادن به کانون های دانشجویی به منظور ترویج گفتمان بشردوستانه و صلح در جامعه است.

وی همچنین گفت:  گسترش رفتارهای بشردوستانه در جامعه وظیفه جمعیت هلال احمر است که اقدامات آن را سازمان جوانان هلال احمر انجام می‌دهد و این جشنواره نیز در راستای ترویج و تحکیم این اصل فراموش شده در جامعه است.

آصفی با بیان اینکه از مسئولان ارشد کشوری برای شرکت در این  جشنواره دعوت به عمل آمده است، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای حضور میهمانانی از وزارت امور خارجه، وزارت علوم و جمعیت هلال احمر کشور تدارک دیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حضور افراد مختلف از استان های کشور می توان از ظرفیت این جشنواره در راستای معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان قزوین بهره برد که اداره کل میراث فرهنگی و شهرداری باید همکاری کنند.  

آصفی با بیان اینکه این جشنواره در آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار می شود، یادآور شد: پیشنهاد دادیم که مراسم اختتامیه در حسینیه امینی ها برگزار شود و شهرداری نیز امکانات حمل ونقل میهمانان را برعهده بگیرد.
۹۹۲۵*۶۰۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.