استاندار قزوین روز شنبه در نشست شورای ورزش استان افزود: شهرداری ها نسبت به سازمان های دولتی اختیار قانونی برای تیمداری و حمایت از تیم های ورزشی را دارند و اگر از این ظرفیت خود استفاده نکنند بسیاری از امور مربوط به تیم ها تعطیل و متوقف خواهد شد.
عبدالمحمد زاهدی با اشاره به تیم فوتبال کاسپین قزوین در لیگ دسته دوم کشور، اضافه کرد: این تیم با تمام تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر برای ایجاد و تقویت آن باید به هر شکل ممکن به کار خود ادامه دهد و در این راستا باید حمایت استان و به ویژه شهرداری های استان را نیز داشته باشد.
زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود طرح سنجش ساختار قامتی دختران روستایی را یکی از اقدامات و برنامه های ارزنده اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: این طرح در ادامه نیز باید با همکاری نهادهای مربوط از جمله دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و اداره کل امور روستایی استانداری با جدیت پیگیری شود تا ضمن شناسایی افراد دارای مشکل، سطح مطلوب تری از خدمات به آنها ارایه شود.
استاندار قزوین همچنین از المپیادهای ورزشی کارکنان دولت نیز استقبال کرد و افزود: در کنار این مسابقات به نظر می رسد برگزاری رقابت های ورزشی برای مدیران هم به افزایش شور و نشاط در بین مدیران دستگاه ها کمک کند.
وی با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز عملیات مرصاد، گفت: جریانی که در عملیات مرصاد قرار بود ظرف سه روز به تهران رسیده و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کند با تلاش و مجاهدت نیروهای رزمنده ایرانی زمین گیر شد.
زاهدی افزود:این جریان که از ابتدا، ادعای مبارزه با استکبار را داشت امروز در دامن استکبار و اسرائیل قرار دارد و ماهیت آن هم با ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم عادی ایران برای همه روشن شده است.

وی همچنین سالروز درگذشت لیلا اسفندیاری از کوهنودران ایرانی که در سال ۹۰ در مسیر بازگشت از کوه سقوط کرد را نیز گرامی داشت.

۷۳۸۸*۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.