میز خدمت این هفته که قرار بود به مناسبت روز آموزش های فنی و حرفه ای با عوامل اداره کل فنی و حرفه ای استان برگزار شود، با حضور چندین دستگاه اجرایی دیگر در استان نیز همراه بود.

در این میز خدمت کارکنان اداره کل فنی و حرفه ای، اداره کل بهزیستی شهرستان قزوین، تعزیرات حکومتی استان قزوین، فرمانداری قزوین، اداره کل ثبت احوال استان و اداره کل دامپزشکی قزوین حضور داشتند.

به گفته وهاب موسوی معاون پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین، حدود ۲۵ تن از شهروندان برای حل مشکلات و دریافت راهکار به کارکنان فنی و حرفه ای مراجعه کردند.

موسوی همچنین اظهار داشت : بیشترین مطالبات شهروندان در خصوص نحوه جذب به مراکز رایگان فنی و حرفه ای بود که با توجه به رسالت های ذاتی این سازمان و همچنین تلاش در راستای توانمندی افراد راهنمایی های لازم صورت پذیرفت.

معاون پشتیبانی اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین به وجود ۱۰ مرکز دولتی و ۲۶۰ مرکز غیر دولتی در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد حدود ۱۷۰ مرکز فعال هستند و به جذب کارآموزان فنی و حرفه ای اقدام می کنند.

میز خدمت به  مناسبت سالروز برپایی نماز جمعه در ایران ، به دستور معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین در حاشیه نمازهای جمعه قزوین دایر شده بود.

۹۹۲۵*۶۰۱۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.