نماینده وزارت راه و شهرسازی از پیشرفت فیزیکی 23 درصدی جاده قزوین - کلاچای خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در نشست مدیران اجرایی ذیربط با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جریان بازدید از جاده نیمه کاره قزوین-الموت-رحیم آباد-کلاچای مقرر شد مطالعات یکپارچه زیست محیطی این مسیر تا 2 ماه آینده تهیه شود.

در این نشست، مدیران مرتبط با این طرح نیمه کاره که اجرای آن به دلیل مشکلات زیست محیطی متوقف شده، به طرح نظرات و پیشنهادات و راهکارهای خود پرداختند.

نماینده وزارت راه و شهرسازی و معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور در این نشست با اشاره به کاهش 100 کیلومتری فاصله جاده مذکور گفت: جاده الموت-کلاچای فاصله استان های قزوین و گیلان را تا 100 کیلومتر کاهش داده و منجر به کاهش ترافیک در مسیرهای فعلی شمال کشور می شود که این امر اتفاق بسیار خوشایندی است.

محمدرضا کدخدازاده در جریان بازدید محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از طرح نیمه کاره جاده قزوین-الموت-رحیم آباد-کلاچای بیان کرد: با توجه به بروزترین آمار مطالعاتی موجود، این مسیر ارتباطی، دارای 23 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و برای 500 نفر اشتغالزایی مستقیم و نیز 5 اشتغالزایی غیرمستقیم داشته است و بر همین اساس مشاوری از سوی وزارت راه و شهرسازی مامور شده تا مطالعات زیست محیطی را تهیه و ارایه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.