سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک گفت: با وجود سه مرتبه نامه‌نگاری با اداره ثبت و احوال شهرستان آبیک مبنی بر ارائه آمار جوانان 18 تا 35 سال، تاکنون پاسخی در این زمینه دریافت نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی اسماعیلی در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به لزوم وجود بانک اطلاعاتی در زمینه جوانان 18 تا 35 سال ادارات شهرستان آبیک و افراد در ارتباط با ادارات، تعداد جوانان 3 هزار و 315 نفر اعلام شده است.

وی افزود: از این تعداد، 934 نفر دارای مدرک زیر دیپلم، یک هزا رو 100 نفر دیپلم، 520 نفر فوق دیپلم، 568 نفر کارشناسی، 200 نفر کارشناسی ارشد و 30 نفر هم دکترا داشته‌اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک ادامه داد: از 3 هزار و 315 نفر جوان 18 تا 35 سال، دو هزار و 560 نفر شاغل و 755 نفر بیکار هستند.

اسماعیلی اضافه کرد: با توجه به عدم تکمیل و آمار دقیق از تعداد جوانان 18 تا 35 سال در شهرستان آبیک و سه مرتبه نامه‌نگاری در این زمینه با اداره ثبت و احوال شهرستان آبیک، تاکنون پاسخی ارائه نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از هفت هزار ورزشکار شهرستان آبیک، دو هزار و 500 نفر جوان هستند و مابقی در رده سنی کودکان، بزرگسالان و پیشکسوتان هستند.

این مسئول با تاکید بر وجود مشاور جوان در ادارات شهرستان آبیک بیان کرد: باید به جوانان اجازه سخن گفتن داده شود و بتوانیم جوانان را جذب کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک افزود: دهیاران روستاهای شهرستان آبیک باید در کنار پروژه‌های عمرانی، باید در زمینه مسائل فکری و روحی و روانی مردم روستا به ویژه جوانان هم توجه داشته باشند.

اسماعیلی ادامه داد: هر دهیاری در هر روستا هر تعداد مسابقه ورزشی برگزار کند اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک نسبت به اهدای جوایز اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبود فضاهای تفریحی و فضای سبز در شهر آبیک، لازم است در افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای شادابی روحیه مردم جشن‌های کوچک برگزار شود.

اعطای کمک هزینه به 5 زوج

یوسف کازانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: به 5 زوج زیر پوشش بهزیستی شهرستان آبیک از سوی یکی از خیران 500 میلیون ریال یعنی به هر زوج، 100 میلیون ریال کمک جهیزیه پرداخت و کمک شده است.

وی افزود: از سوی اداره بهزیستی شهرستان آبیک هم 100 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.